mail ontvangen ontvangst bevestigen mail beantwoorden mail doorsturen opslaan in database adressen beheer nieuwsbrieven geavanceerd
Dat is makkelijk! |
Steeds weer dezelfde handeling
uitvoeren behoort nu tot het verleden. Eenmaal geconfigureerd
hoeft u aan bepaalde standaard mailtjes niets meer te doen! |
|
Mail beantwoorden
Een deel van uw mail bestaat uit vragen of verzoeken die vaker
voorkomen. Automatische afhandeling van deze mail zal u een hoop werk
schelen en klant wordt meteen op zijn wenken bediend.
Onze oplossing kan:
-
op
basis van trefwoorden
een
antwoord terugsturen,
al dan niet met een attachment
(uit onderstaande voorbeeld blijkt dat op basis van de daar in het zwart
weergegeven woorden
een bepaald antwoord met een bijlage kan worden samengesteld).
-
gegevens automatisch uit een
kennisdatabase (knowledgebase met
Questions en Answers) halen
-
vragen worden dus automatisch beantwoord, ook als mensen op vakantie
zijn
-
de beantwoordde mensen automatisch een
opvolg-mailing
sturen,
zodat u uw producten weer onder de aandacht van de prospect kan
brengen
-
de klant die positief reageert automatisch toevoegen
aan de
prospectdatabase en
automatisch
verwijderen
uit de mailinglist
-
de ontvanger van deze mail kan natuurlijk ook te allen tijde aangeven
dat hij/zij de deze opvolg mailing niet meer wenst te ontvangen
-
de “afmelder” word
dan
automatisch gekenmerkt in de mailinglist dat
hij/zij geen mail meer wenst te ontvangen
Een voorbeeld van een automatisch
gegenereerd antwoord:

|